Чому популярні маловідомі мікропозики
Список мікропозик, де можна оперативно отримати гроші, обчислюється десятками, а то й сотнями позицій. Однак багато досвідчених позичальників, які займаються мікрокредитуванням на професійному рівні, уважно стежать за появою нових МФО. Із чим пов'язаний такий підвищений інтерес?Справа в тому, що зараз на ринку мікрокредитування спостерігається дуже висока конкуренція. Новим гравцям, які щойно вийшли на ринок, дуже складно знайти свого клієнта, який вже давним-давно «підгодований» старожилами. Тому, щоб звернути на себе увагу багато нових МФО пропонують своїм клієнтам послуги, яких немає у конкурентів. Це може бути низька процентна ставка за кредитом або кредит під 0%.
Але, як свідчить практика, найчастіше нові МФО беруться кредитувати «проблемних» клієнтів, яким відмовили конкуренти. Що це за «проблемні» клієнти? Як правило, це особи, які часто допускали прострочення платежів і мають сильно зіпсовану кредитну історію.
Чому мікропозики?
Приставка "мікро" означає щось дуже маленьке. Відповідно і грошові кредити, які можна оформити в МФО, невеликих розмірів, тому й одержали назву мікрокредити чи мікропозики.В даний час середньостатистична МФО кредитує своїх клієнтів терміном від 1 до 30 днів на суму від кількох сотень гривень до 30 000. Звичайно ж, існують і винятки. Тенденція свідчить про те, що все більше МФО «дивляться» у бік класичних банківських кредитів, намагаючись надавати своїм клієнтам більші кредити на триваліший термін. Однак, і вимоги до позичальників посилюються.
Якщо класична МФО видає мікрокредит особам виходячи з наданих їм паспортних даних, то оформлення більших кредитів адміністрація вже вимагає документального підтвердження платоспроможності клієнта. У цьому нічого дивного немає, ніхто не хоче ризикувати своїми грошима, і видавати великі суми невідомо кому.
У той же час, класичні банки дедалі частіше стали пропонувати своїм клієнтам послуги, що дуже нагадують мікрокредитування. Таким чином, можна констатувати факт, що поступово МФО та банки зближуються, що викликає ще більшу конкуренцію на ринку надання кредитно-фінансових послуг.
Коли йде така щільна боротьба за клієнта, як правило, останній виявляється у виграші, отримуючи досить привабливі пропозиції, яких не було раніше, ніж намагаються скористатися досвідчені позичальники.